26300-35504 (5)

فیلتر روغن موتور رو کی عوض کنیم؟؟؟

موتور اتومبیل جزء اصلی خودرو شماست و انتخاب روغن خودرو مناسب از الزامات کار کردن صحیح موتور است.(فیلتر روغن موتور) اگر می‌خواهید روغن موتور خودرو درست عمل کند پس باید به نوع روغن موتور و زمان تعویض فیلتر روغن دقت نمایید. حال در ادامه با ما باشید تا نکاتی در باب فواید تعویض فیلتر روغن، زمان تعویض فیلتر روغن و صدمات ناشی از به تعویق انداختن زمان تعویض فیلتر روغن را مطالعه نمایید.

 

بهترین زمان تعویض فیلتر روغن و هوا که بهتر است بدانید

شما اگر یک فیلتر روغن برای خودروی خود نصب کرده باشید و روغن 5 هزار کیلومتری در خودرو ریخته باشید می‌توانید بعد از دو مرتبه تعویض روغن فیلتر روغن خودروی خود را تعویض نمایید اما اگر روغن 20 هزارکیلومتری به کار برده باشید بهتر است بعد از تعویض روغن، فیلتر روغن را در زمان تعویض فیلتر روغن مناسب تعویض نمایید.

چگونه زمان تعویض فیلتر روغن را فهمیده و سریع اقدام کنیم؟

مهم ترین عامل، شرایط رانندگی شماست.

 

 

26300-3E010 -فیلتر روغن موتور هیوندای26300-3E010 -فیلتر روغن موتور هیوندای

26300-35504 -فیلتر روغن موتور هیوندای

 

اگر شما در داخل شهر شلوغ با توقف و حرکت‌های مداوم و یا در جاده‌هایی خاکی رانندگی می‌کنید نسبت به کسی که فقط برخی اوقات در جاده‌های خلوت و تمیز رانندگی می‌کند، باید فیلتر هوا را سریع‌تر جایگزین نمایید. فیلتر هوا می‌بایستی در هر 6000 تا 10000 مایل جایگزین گردد.تعویض در بهترین زمان تعویض فیلتر روغن یک امر ضروری است. فیلترهای موجود در بازار کیفیت‌ها و زمان تعویض فیلتر روغن متفاوتی دارند. اگر روغن را تعویض نمی‌کنید، حتماً آن را چک کنید این کار هزینه زیادی در بر نخواهد داشت. در حالت بهینه بهتر است که روغن نیز همراه با فیلتر هوا در زمان تعویض فیلتر روغن موتور مناسب خود تعویض شود.

منبع : خدمت از ما

 

فیلتر روغن موتور, فیلتر هوا , تعویض فیلتر روغن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *