لوازم-یدکی-جنسیس-کوپه

لوازم یدکی جنسیس کوپه | لوازم یدکی هیوندای جنسیس کوپه

جنسیس کوپه BK


لوازم یدکی جنسیس کوپه | لوازم یدکی هیوندای جنسیس کوپه

هیوندای

 

هیوندای جنسیس کوپه

یک خودرو اسپرت کوپه ساخت شرکت هیوندای موتور می باشد که در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۰۸ در بازار کره عرضه شده است. این اولین خودروی کوپه دیفرانسیل عقب هیوندای است و بر روی پلتفرم سدان هیوندای جنسیس ساخته شده‌ است. این خودروی ۱۶۱۰ کیلوگرمی از موتور ۳۸۰۰ سی‌سی ۲۴ سوپاپه با نسبت تراکم ۱۰٫۴ به ۱ که توانایی تولید قدرت ۳۰۶ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۳۶۰Nm را دارا می باشد، بهره می‌برد. شتاب صفر تا صد این اتومبیل با گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ۵٫۴ ثانیه‌ بوده و می‌تواند حداکثر به سرعت ۲۴۰ کیلومتر برساعتبرسد.


خودرو هیوندای جنسیس کوپه

(لوازم یدکی جنسیس کوپه)

صندوق عقب جادار، پدال شیفتر و همچنین ترمزهای برمبو از ویژگی‌های  برجسته این کوپه به‌ حساب می آید. شرکت هیوندای در سال ۲۰۱۳ پیشرانه ۶ سیلندر خورجینی وی شکل محصولاتش را که با کد Lambda شناخته می‌شود، دستخوش تغییرات قرار داده که در پی این تغییرات موتور ۳٫۸ لیتر ۶ سیلندر جنسیس را به ۳۴۸ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور در ۵۳۰۰ دور در دقیقه ارتقاء داده‌است. با این تغییرات جنسیس کوپه می‌تواند حرف‌ها برای گفتن داشته باشد تا بتواند با رقبای اروپایی خود و به ویژه رقیب اصلی خود یعنی فورد موستانگ به رقابت تنگاتنگ بپردازد.


جنسیس کوپه هیوندای

(لوازم یدکی جنسیس کوپه)

ارایه جنسیس کوپه اولین قدم هیوندای برای ورود به عرصه تولید و فروش کلاسی از خودرو هست. که سالهاست سردمداری آن در اختیار شرکت های قدرتمندی همچون ایالات متحده و سایر سازندگان معتبر و با سابقه اروپایی و ژاپنی است و اگر ذهنیت خودروی کره‌ای را کنار گذاشته و بی‌طرفانه قضاوت نماییم. باید پذیرفت که هیوندای در این امر موفق بوده است، گر چه هنوز تا تثبیت برند خود و ارائه خودرویی که خاطره آن در ذهنها ماندگار باشد، راه درازی در پیش رو دارد. فراموش نکنیم که کره جنوبی خودروسازی را هم‌زمان با ایران آغاز نموده و با برنامه‌ ریزی اصولی و کار علمی در جایگاهی قرار گرفته‌ است که حتی تصور آن در ۲۰ یا ۳۰ سال پیش محال بود.


امکانات خودرو

سنسورهای پارک عقب، سیستم ضد قفل ترمز ABS، سانروف برقی، آینه میانی الکتروکرومیک، سیستم تهویه مطبوع خودکار، قفل شدن درب‌ها پس از حرکت، بازشدن خودکار قفل درب‌ها پس از تصادف، سپرهای همرنگ بدنه، سیستم مدیریت پیمایش Trip Computer، آنتن جذبی، چراغ‌های مه‌ شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید مجهز به سیستم ضد سرقت، آینه‌های جانبی تاشو برقی، تزیینات آلومینیوم، اگزوز دوبل، آینه آرایشی با چراغ،سیستم کمکی ترمز BAS، شیشه‌های برقی، سیستم تقسیم نیروی ترمز EBD، پوشش چرم و کروم دسته دنده، شیشه‌های مجهز به سیستم کنترل اشعه خورشید، زیرسیگاری متحرک و فندک، سیستم صوتی مجهز به CD چنجر، کروز کنترل اتوماتیک، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان، سیستم کنترل نیروی ترمز در هنگام پیچیدن CBS، سیستم کنترل هرزگردی TRC، سیستم کنترل پایداری ESC، روکش فلزی پدال‌ها، صندلی برقی راننده مجهز به گرمکن، شیشه‌های دودی، صندلی‌های چرم، لامپ زنون، ایربگ‌های جلو و جانبی و پرده‌ای،کلید هوشمند و استارت دکمه‌ای، سیستم کنترل خودکار روشنایی چراغ‌ها، بال عقب، تیغه‌های برف پاکن آئرو،


لوازم یدکی جنسیس کوپه | لوازم یدکی جنسیس کوپه هیوندای

فروشگاه لوازم یدکی هیوندای