لوازم-یدکی-توسان (2)

لوازم یدکی توسان | لوازم یدکی هیوندای توسان

لوام یدکی توسان | لوازم یدکی هیوندای توسان

هیوندای توسان 

(لوازم یدکی هیوندای توسان)

با توجه به گرایش جهانی مشتریان نسبت به خرید خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اور، هیوندای درحال اضافه کردن سهم بیشتری از سبد محصولات خود به مدل‌هایی نظیر سانتافه، توسان و مدل تازه نفس است. تا حق انتخاب مشتریان را افزایش دهد.

توسان نیز بر مبنای چنین الگویی شکل گرفته است و علی‌رغم اشتراک فنی با پلت‌فرم النترا، کراس‌اوری چهارچرخ محرک و نسبتا کارآمد به حساب می‌آید. اما متاسفانه افت ارزش قیمتی آن و کاهش حجم پیشرانه‌اش (از 2.4 لیتر به 2 لیتر) باعث شده تا توسان TL، که از سال 2016 به بازار ایران راه یافته است. در مقایسه با نسل قبلی‌اش، چندان رقابتی ظاهر نشود. البته ناگفته نماند که نسل قدیمی‌تر توسان (یعنی اتاق LM) هم در مدل 2016 در خیابان‌های ایران حضور دارد.

هیوندایی توسان خودرویی است که از سال ۲۰۰۴ تا کنون تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده‌است. نخستین نسل هیوندای توسان در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد که دارای موتور ۲۷۰۰ سی سی بود و پس از ۶ سال نسل دوم آن با تغییرات مثبت بسیاری ازلحاظ فنی بود که مهم ترین قسمت آن تعویض موتور قبلی با یک موتور ۲۴۰۰ سی سی بود ،سال ۲۰۱۷ نسل سوم توسان معرفی شد. توسان نسل سوم دارای موتوری ۲۰۰۰ سی سی است که قادر به تولید ۱۶۴ اسب بخار نیرو و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور است و ۰ تا ۱۰۰ آن ۱۱.۵ ثانیه است.

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیر مجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های تویوتا ژاپن و گروه فولکس واگن آلمان و یک جایگاه بالاتر از شرکت جنرال موتور آمریکا، به‌عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان شناخته می‌شود.



فروشگاه لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی اصلی هیوندای توسان | قطعات یدکی توسان