bayon

گروه بین الملل: هیوندای در روز سه شنبه از آیونیک 5 رونمایی کرد و در حال حاضر روی نمایش رسمی بعدی خود هیوندای بایون مدل 2021 تمرکز کرده است.

به گزارش خبرخودرو، این بار هیوندای قصد رونمایی از خودرویی با موتور درونسوز و هیبریدی و سیستم برقی هیبردی یعنی بایون را دارد.

برند کره ای بیش از دو سال پیش در مورد کراس اوور بالقوه اطلاعات اندکی به ما داد. این خودرو با سایر مدل های کوچک فروخته شده در اروپا،

از جمله فورد اکواسپرت، فیات پادا سیتی کراس و داپیا ساندرو استپوی در حالی که به یک چرخ جلو محکم می ماند، فقط برای پایین نگه داشتن قیمت رقابت می کند.

انتظار یک سبک ظاهری عجیب و غریب هیوندای را داشته باشید، با چراغ های جلو شکسته و چراغ های عقب عمودی که دارای یک نشان LED به شکل بومرنگ است.

بایون باید به عنوان یک جانشین طبیعی برای i20 اکتیو کمتر شناخته شده در حالی که سوار بر همان پلتفرم i20 فعلی است، باشد.

هیوندای بایون

این بدان معناست که ما انتظار موتور سه سیلندر توربو با قدرت 118 اسب بخار را داریم و همچنین می تواند یک موتور 1.2 لیتری تنفس طبیعی با 83 اسب بخار قدرت مانند سوپرمینی داشته باشد.

بسته به موتور، گزینه های جعبه دنده باید شامل دستی پنج و شش سرعته به همراه یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته و دو کلاچه برای موتور توربو باشد.

انتظار می رود سیستم تعلیق کمی برجسته در مقایسه با استاندارد i20 ارائه شود.

به دنبال اولین معرفی رسمی که برای سه شنبه آینده (2 مارس) تعیین شده، هیوندای بایون از بخش B در نیمه اول سال در اروپا به فروش می رسد.


لوازم یدکی هیوندا | لوازم یدکی هیوندای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *